Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання
Концептуально-методологические основы синергетического менеджмента предприятий. Модель целеполагания The conceptual and methodological bases of synergetic management of the enterprises. The model of goal-setting |
|
Creator |
Шевцова, Ганна Зіївна
Шевцова, Анна Зиивна Shevtsova, Anna Ziivna |
|
Subject |
синергетичний менеджмент
бачення місія ціль-аттрактор модель цілеполагання декомпонування синергетический менеджмент видение миссия цель-аттрактор модель целеполагания декомпозиция synergetic management vision mission goal-attractor model of goal-setting decomposition |
|
Description |
У статті розглянуто концептуальні питання цілеполагання та різні підходи до формування системи цілей підприємства. Досліджено проблему узгодження різноспрямованих інтересів основних контактних груп. Запропоновано концептуальну модель цілеполагання як складову організаційно-управлінського забезпечення синергетичного менеджменту підприємств. В статье рассмотрены концептуальные вопросы целеполагания и разные подходы к формированию системы целей предприятия. Исследована проблема согласования разнонаправленных интересов основных контактных групп. Предложена концептуальная модель целеполагания как составляющая организационно-управленческого обеспечения синергетического менеджмента предприятий. The article deals with conceptual issues of goal- setting and different approaches to the formation of the goals of enterprise. The problem of the multidirectional interests of the main contact groups’ coordination is investigated. The conceptual model of goal-setting as a component of the organizational ensure of synergetic management of the enterprises is suggested. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-10T10:12:03Z
2012-02-10T10:12:03Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевцова Г.З. Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання / Г.З. Шевцова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 167-174.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24144 |
|
Language |
uk
|
|