Запис Детальніше

Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання
Концептуально-методологические основы синергетического менеджмента предприятий. Модель целеполагания
The conceptual and methodological bases of synergetic management of the enterprises. The model of goal-setting
 
Creator Шевцова, Ганна Зіївна
Шевцова, Анна Зиивна
Shevtsova, Anna Ziivna
 
Subject синергетичний менеджмент
бачення
місія
ціль-аттрактор
модель цілеполагання
декомпонування
синергетический менеджмент
видение
миссия
цель-аттрактор
модель целеполагания
декомпозиция
synergetic management
vision
mission
goal-attractor
model of goal-setting
decomposition
 
Description У статті розглянуто концептуальні питання цілеполагання та різні підходи до формування системи цілей підприємства. Досліджено проблему узгодження різноспрямованих інтересів основних контактних груп. Запропоновано концептуальну модель цілеполагання як складову
організаційно-управлінського забезпечення синергетичного менеджменту підприємств.
В статье рассмотрены концептуальные вопросы целеполагания и разные подходы к формированию системы целей предприятия. Исследована проблема согласования разнонаправленных интересов основных контактных групп. Предложена концептуальная модель целеполагания как составляющая организационно-управленческого обеспечения синергетического менеджмента предприятий.
The article deals with conceptual issues of goal- setting and different approaches to the formation of the goals of enterprise. The problem of the multidirectional interests of the main contact groups’ coordination is investigated. The conceptual model of goal-setting as a component of the organizational ensure of synergetic management of the enterprises is suggested.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-10T10:12:03Z
2012-02-10T10:12:03Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Шевцова Г.З. Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання / Г.З. Шевцова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 167-174.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24144
 
Language uk