Запис Детальніше

Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів
Components of the formation and maintenance of consumer loyalty
 
Creator Князик, Ю. М.
 
Subject концепція маркетингу відносин
лояльність
лояльний споживач
процес формування лояльності
concept of relationship marketing
loyalty
loyal customer
the formation of loyalty
 
Description Визначено місце маркетингу лояльності в концепції маркетингу відносин. Обґрунтовано роль лояльності споживачів у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні напрями формування лояльності. Запропоновано та описано складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів. In this article the place loyalty marketing concepts in relationship marketing. The role of customer loyalty in ensuring the competitiveness of enterprises. The main trends of the formation of loyalty. Proposed and described components of the process of forming and maintaining customer loyalty.
 
Date 2013-03-13T15:19:47Z
2013-03-13T15:19:47Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Князик Ю. М. Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів / Ю. М. Князик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 95–101. – Бібліографія: 17 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17265
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки