Запис Детальніше

Реклама: зміст поняття, структура та значення в суспільстві

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама: зміст поняття, структура та значення в суспільстві
 
Creator Коваль, Ю. М.
 
Date 2013-03-12T15:43:36Z
2013-03-12T15:43:36Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Коваль Ю. М. Реклама: зміст поняття, структура та значення в суспільстві / Ю. М. Коваль // Актуальні проблеми гуманітарних і суспільнознавчих наук : тези першої університетської конференції молодих науковців / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут гуманітарних та соціальних наук, Рада молодих вчених Інституту гуманітарних та соціальних наук. – Львів, 2008. – С. 41–43. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17232
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"