Запис Детальніше

Основні помилки при формуванні маркетингової стратегії підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні помилки при формуванні маркетингової стратегії підприємства
 
Creator Боженко, Н.
 
Date 2013-04-04T08:40:23Z
2013-04-04T08:40:23Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Боженко Н. Основні помилки при формуванні маркетингової стратегії підприємства / Н. Боженко // 69–та студентська науково–технічна конференція. Секція " Підприємництва та перспективних технологій" : збірник тез доповідей, 17–21 жовтня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2011. – C. 73. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17894
 
Language ua
 
Format application/pdf