Основні помилки при формуванні маркетингової стратегії підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Основні помилки при формуванні маркетингової стратегії підприємства
|
|
| Creator |
Боженко, Н.
|
|
| Date |
2013-04-04T08:40:23Z
2013-04-04T08:40:23Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Боженко Н. Основні помилки при формуванні маркетингової стратегії підприємства / Н. Боженко // 69–та студентська науково–технічна конференція. Секція " Підприємництва та перспективних технологій" : збірник тез доповідей, 17–21 жовтня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2011. – C. 73. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17894 |
|
| Language |
ua
|
|
| Format |
application/pdf
|
|