Запис Детальніше

Реклама – засіб впливу на масову свідомість

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама – засіб впливу на масову свідомість
 
Creator Грицай, М.
 
Date 2013-04-04T08:49:24Z
2013-04-04T08:49:24Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Грицай М. Реклама – засіб впливу на масову свідомість / М. Грицай // 69–та студентська науково–технічна конференція. Секція " Підприємництва та перспективних технологій" : збірник тез доповідей, 17–21 жовтня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2011. – C. 74. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17899
 
Language ua