Реклама – засіб впливу на масову свідомість
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Реклама – засіб впливу на масову свідомість
|
|
| Creator |
Грицай, М.
|
|
| Date |
2013-04-04T08:49:24Z
2013-04-04T08:49:24Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Грицай М. Реклама – засіб впливу на масову свідомість / М. Грицай // 69–та студентська науково–технічна конференція. Секція " Підприємництва та перспективних технологій" : збірник тез доповідей, 17–21 жовтня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2011. – C. 74. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17899 |
|
| Language |
ua
|
|