Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід
|
|
Creator |
Мних, О. Б.
Руденко, А. В. |
|
Date |
2013-04-16T13:20:55Z
2013-04-16T13:20:55Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мних О. Б. Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід / О. Б. Мних, А. В. Руденко // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 67–68. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18102 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|