Запис Детальніше

Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід
 
Creator Мних, О. Б.
Руденко, А. В.
 
Date 2013-04-16T13:20:55Z
2013-04-16T13:20:55Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Мних О. Б. Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід / О. Б. Мних, А. В. Руденко // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 67–68. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18102
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки