Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей.
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей.
Структурирование содержания интегрированого учебника иностранных языков для будущих специалистов инженерных специальностей. The structuring of content of the integrative textbook of foreign languages for future specialists in engineering. |
|
Creator |
Ключковська, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
професійна підготовка інженерів
інтегративний підручник концепція підручника модель підручника структурування змісту підручника іноземні мови |
|
Description |
У дисертації вперше обгрунтовано концепцію інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей; загальнонаукові і методологічні підходи до структуризації змісту інтегративного підручника; конкретизовано вимоги до змісту і критерії ефективності функціонування підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей; обґрунтовано принципи та розроблена модель структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. На практичному рівні розроблено авторську програму навчання іноземних мов на основі ідей інтегративного підручника; розроблено експериментальний розділ інтегративного підручника мови для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей, навчальні посібники з англійської і французької мов, а також відповідні навчальні програми.
Диссертация посвящена проблеме структуризации содержания учебника из иностранных языков как средства реализации интегративного подхода к подготовке специалистов в высших технических учебных заведениях. Общая гипотеза исследования предусматривает формирование целостности четырех базовых навыков и умений из иностранного языка (чтение, говорение, аудирование и письмо) при условиях выделения доминирующей (интегрирующей) функции учебника; профессиональной направленности содержания и заданий интегративного учебника; вариативности интегративного учебника с учетом реального неравенства первичной подготовки, способностей, интеллектуальных возможностей и познавательных интересов студентов; обоснования критериев эффективности функционирования учебника из иностранных языков для будущих специалистов инженерных специальностей. The thesis introduces and deals with the innovative idea of the integrative textbook of foreign languages for future specialists in engineering; conceptual and methodological approaches to the structuring of content are studied; requirements to the content and the criteria for the efficient functioning of the textbook of foreign languages for future specialists in engineering are delineated; the principles and the model of structuring of content of the textbook of foreign languages for future specialists in engineering are elaborated. At the practical level the author has introduced and developed an innovative program for teaching foreign languages on the basis of the integrative textbook concept; the experimental chapter of the integrative textbook for future specialists in engineering has been developed as well as handbooks in the French and English languages, and the respective syllabi. Захист відбувся 23 лютого о 12.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м.Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (46027, м.Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2). |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2012-02-10T08:49:58Z
2012-02-10T08:49:58Z 2006-01-20 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей : Автореф. дис. ... канд. пед. наук: Спец. 13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / І. М. Ключковська ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2006. – 20 с.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1547 |
|
Language |
uk
|
|