Закономірності ефективності маркетингу інновацій
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Закономірності ефективності маркетингу інновацій
|
|
Creator |
Окландер, Т. О.
|
|
Date |
2013-04-16T13:44:50Z
2013-04-16T13:44:50Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер Т. О. Закономірності ефективності маркетингу інновацій / Т. О. Окландер // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 324–325. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18147 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|