Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до дифузії інновацій у промисловості

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до дифузії інновацій у промисловості
 
Creator Решетілова, Т. Б.
Ніколаєва, В. К.
 
Date 2013-04-16T14:33:51Z
2013-04-16T14:33:51Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Решетілова Т. Б. Маркетинговий підхід до дифузії інновацій у промисловості / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 357–358. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18213
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки