HR-брендінґ – інновативний спосіб формування іміджу компанії як найкращого роботодавця
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
HR-брендінґ – інновативний спосіб формування іміджу компанії як найкращого роботодавця
|
|
Creator |
Таран, Олена
Таран, Володимир |
|
Date |
2013-04-29T11:43:01Z
2013-04-29T11:43:01Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Таран О. HR-брендінґ – інновативний спосіб формування іміджу компанії як найкращого роботодавця / Олена Таран, Володимир Таран // На шляху до синтезу філософії, науки та релігії : тези ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Що чинити, як діяти? Філософські, наукові та релігійні аспекти управлінської діяльності", 15–16 квітня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 124–126. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18519 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|