Запис Детальніше

Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості
 
Creator Петрицька, О. С.
 
Subject маркетингове забезпечення
організаційна діяльність
підприємства
галузь
легка промисловість
служба маркетингу
розвиток
marketing providing
organizational activity
business
industry
light industry
service marketing
development
 
Description Висвітлено питання актуалізації маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості. Розглянуто роль і значення маркетингу як невід’ємного елемента розвитку галузі. У статті підкреслюється, що створення інноваційної моделі розвитку на підприємствах легкої промисловості не можливе без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу. The article explores the question of marketing activity of the enterprises of the light industry.
A role and value of marketing is considered as inalienable element of development of branch. Creating innovative models of development for the enterprises of light industry is impossible without a radical restructuring of the organizational structure based on the concept of marketing.
 
Date 2013-05-17T12:24:48Z
2013-05-17T12:24:48Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Петрицька О. С. Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості / О. С. Петрицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 162–165. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18642
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки