Запис Детальніше

Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві
 
Creator Петрович, Й. М.
Федишин, Ю. В.
 
Subject система
маркетинг
туризм
клієнт
менеджмент
турпродукт
стратегія
system
marketing
tourism
client
management
tourism product
strategy
 
Description Узагальнено сучасні теоретико-методологічні положення і шляхи формування та застосування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві, а також досліджено теоретичні підходи і напрями використання маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві у процесі ринкової орієнтації його діяльності. The article considers the generalization of modern theoretical – methodological provisions and ways of forming and applying of marketing management on tourism enterprises, also in the article are investigated the theoretical approaches and directions of usage of marketing management on the tourism enterprises during the market orientation of theirs activities.
 
Date 2013-05-17T12:23:45Z
2013-05-17T12:23:45Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Петрович Й. М. Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві / Й. М. Петрович, Ю. В. Федишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 165–169. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18641
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки