Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві
|
|
Creator |
Петрович, Й. М.
Федишин, Ю. В. |
|
Subject |
система
маркетинг туризм клієнт менеджмент турпродукт стратегія system marketing tourism client management tourism product strategy |
|
Description |
Узагальнено сучасні теоретико-методологічні положення і шляхи формування та застосування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві, а також досліджено теоретичні підходи і напрями використання маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві у процесі ринкової орієнтації його діяльності. The article considers the generalization of modern theoretical – methodological provisions and ways of forming and applying of marketing management on tourism enterprises, also in the article are investigated the theoretical approaches and directions of usage of marketing management on the tourism enterprises during the market orientation of theirs activities.
|
|
Date |
2013-05-17T12:23:45Z
2013-05-17T12:23:45Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петрович Й. М. Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві / Й. М. Петрович, Ю. В. Федишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 165–169. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18641 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|