Запис Детальніше

Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства
 
Creator Строцюк, Ю. В.
 
Subject імідж
імідж підприємства
корпоративний імідж
позитивний імідж
негативний імідж
внутрішній імідж
зовнішній імідж
репутація
image
enterprise image
corporate image
positive image
negative image
internal image
external image
reputation
 
Description Розглянуто сутність та значення застосування позитивного іміджу для підприємства. Особливу увагу приділено структурі та характеристиці її елементів, обґрунтовано доцільність створення позитивного іміджу підприємства. Наведено фактори, які впливають на внутрішній клімат компанії. Запропоновано заходи щодо формування позитивного іміджу підприємства. The essence and significance of applying of the positive image for the enterprise is scrutinized in the article. The special attention is paid to the structure and description of its components, the expediency to create an enterprise positive image is grounded here.
 
Date 2013-05-21T11:54:48Z
2013-05-21T11:54:48Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства / Ю. В. Строцюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 243–248. – Бібліографія: 19 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18766
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки