Запис Детальніше

Маркетинг в сучасних інноваційних процесах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в сучасних інноваційних процесах
 
Creator Шимура-Тиц, М.
 
Subject вертикальний і латеральний маркетинг
інновація
моделі інновацій
відкрита інновація
значення маркетингу
vertical and lateral marketing
innovation
models of innovations
an open innovation
value of marketing
 
Description Здійснено спробу відповісти на питання: якими є роль і значення маркетингу в сучасних
інноваційних процесах. Представлено еволюцію моделі інновації, а також концепції інновації, що виступають в теорії маркетингу. На цьому тлі сформульовано основні залежності, які виступають одночасно між інновацією і маркетингом. Розкрито причини недооцінювання впливу маркетингу на інноваційні процеси, що відбуваються на підприємствах і створюваних ними мережах. The paper aims at showing the role and significance of marketing in contemporary innovation processes. The evolution of innovation model is presented, as well as the innovation concepts existing in marketing theory. The comparison of theses concepts has allowed for formulating basic dependences between innovation and marketing. Reasons of the lack of appreciation of marketing influence on innovation processes within firms and their networks are exposed.
 
Date 2013-05-21T11:54:37Z
2013-05-21T11:54:37Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Шимура-Тиц М. Маркетинг в сучасних інноваційних процесах / М. Шимура-Тиц // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 319–324. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18765
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки