Запис Детальніше

Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики
 
Creator Мних, О. Б.
Костюк, О. С.
 
Description Розкрито сутність конкурентних стратегій, визначено основні різновиди конкурентних стратегій у контексті маркетингово-логістичного управління, що базується на використанні ключових компетенцій. Essence of competition strategies is exposed, certain the basic varieties of competition strategies in the context of marketing-logistic management, that is based on the use of key jurisdictions.
 
Date 2013-05-30T12:03:05Z
2013-05-30T12:03:05Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Мних О. Б. Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики / О. Б. Мних, О. С. Костюк// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 52–61. – Бібліографія: 20 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19215
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"