Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики
|
|
Creator |
Мних, О. Б.
Костюк, О. С. |
|
Description |
Розкрито сутність конкурентних стратегій, визначено основні різновиди конкурентних стратегій у контексті маркетингово-логістичного управління, що базується на використанні ключових компетенцій. Essence of competition strategies is exposed, certain the basic varieties of competition strategies in the context of marketing-logistic management, that is based on the use of key jurisdictions.
|
|
Date |
2013-05-30T12:03:05Z
2013-05-30T12:03:05Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мних О. Б. Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики / О. Б. Мних, О. С. Костюк// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 52–61. – Бібліографія: 20 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19215 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|