Запис Детальніше

Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень
 
Creator Романишин, С. Б.
 
Description Розглядаючи рекламу як один із видів капіталовкладень підприємства, запропоновано вибирати оптимальну рекламну стратегію для товару оцінюванням ймовірного очікуваного прибутку від різних альтернативних стратегій.
Treating advertising as a type of firm’s investments the process of optimal product
advertising strategy selection on the basis of expected profitability of different alternative strategies is proposed.
 
Date 2013-05-30T12:05:20Z
2013-05-30T12:05:20Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Романишин С. Б. Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 76–79. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19228
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"