Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень
|
|
Creator |
Романишин, С. Б.
|
|
Description |
Розглядаючи рекламу як один із видів капіталовкладень підприємства, запропоновано вибирати оптимальну рекламну стратегію для товару оцінюванням ймовірного очікуваного прибутку від різних альтернативних стратегій. Treating advertising as a type of firm’s investments the process of optimal product advertising strategy selection on the basis of expected profitability of different alternative strategies is proposed. |
|
Date |
2013-05-30T12:05:20Z
2013-05-30T12:05:20Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романишин С. Б. Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 76–79. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19228 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|