Запис Детальніше

Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
 
Creator Берко, А. Ю.
Висоцька, В. А.
Сороковський, М. М.
 
Subject контент
інформаційний ресурс
системи електронної контент-комерції
content
information resource
electronic content сommerce systems
 
Description Розглянуто питання розроблення уніфікованих методів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції. Розроблено формальну модель та узагальнену типову архітектуру системи електронної контент-комерції. Розроблено методи проектування та реалізації системи електронної контент-комерції на прикладіінтернет-журналу, який відображає результати теоретичних досліджень.This paper is devoted to the development of unified methods for processing information resources in the systems of electronic content commerce. A formal model and generalized typical architecture of systems of electronic content commerce are declared. Methods of designing and implementation of systems of electronic content commerce on the example of online Magazine, which reflects the results of theoretical research, are developed.
 
Date 2013-05-30T11:27:16Z
2013-05-30T11:27:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Берко А. Ю. Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, М. М. Сороковський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 743 : Інформаційні системи та мережі. – С. 3–16. – Бібліографія: 19 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19183
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки