Запис Детальніше

Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів)

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів)
Precedential phenomena as a mean of the realization of the communicative strategies in the outdoor advertising (on the basis of the Ukrainian and Finnish ergonyms)
 
Creator Малевич, Ірина
 
Subject прецедентні феномени
зовнішня реклама
українська мова
фінська мова
ергонім
комунікативний вплив
 
Description Схарактеризовано прецедентні феномени як складники сучасних українських і фінських ергонімів, виявлено основні стратегії комунікативного впливу, притаманні
українській і фінській зовнішній рекламі.
 
Date 2013-06-03T12:59:30Z
2013-06-03T12:59:30Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Малевич І. Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів) / Ірина Малевич // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 116–117. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19296
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки