Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів)
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів)
Precedential phenomena as a mean of the realization of the communicative strategies in the outdoor advertising (on the basis of the Ukrainian and Finnish ergonyms) |
|
Creator |
Малевич, Ірина
|
|
Subject |
прецедентні феномени
зовнішня реклама українська мова фінська мова ергонім комунікативний вплив |
|
Description |
Схарактеризовано прецедентні феномени як складники сучасних українських і фінських ергонімів, виявлено основні стратегії комунікативного впливу, притаманні українській і фінській зовнішній рекламі. |
|
Date |
2013-06-03T12:59:30Z
2013-06-03T12:59:30Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Малевич І. Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів) / Ірина Малевич // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 116–117. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19296 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|