Запис Детальніше

Морфологічні засоби в мовленні реклами

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Морфологічні засоби в мовленні реклами
Morphological means in advertising texts
 
Creator Шмілик, Ірина
 
Subject іменник
прикметник
дієслово
прислівник
займенник
наказовий спосіб дієслів
 
Description Описано морфологічні засоби, які вживають у текстах реклами, а саме: ключові слова, що виражені різними частинами мови; особові займенники; наказовий спосіб дієслів. На прикладах показано, як певні морфологічні
форми увиразнюють основну думку висловлювання, урізноманітнюють текст реклами, підкреслюють ввічливе ставлення до адресата.
 
Date 2013-06-03T13:09:05Z
2013-06-03T13:09:05Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шмілик І. Морфологічні засоби в мовленні реклами / Ірина Шмілик // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 118–119. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19297
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки