Морфологічні засоби в мовленні реклами
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Морфологічні засоби в мовленні реклами
Morphological means in advertising texts |
|
| Creator |
Шмілик, Ірина
|
|
| Subject |
іменник
прикметник дієслово прислівник займенник наказовий спосіб дієслів |
|
| Description |
Описано морфологічні засоби, які вживають у текстах реклами, а саме: ключові слова, що виражені різними частинами мови; особові займенники; наказовий спосіб дієслів. На прикладах показано, як певні морфологічні форми увиразнюють основну думку висловлювання, урізноманітнюють текст реклами, підкреслюють ввічливе ставлення до адресата. |
|
| Date |
2013-06-03T13:09:05Z
2013-06-03T13:09:05Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Шмілик І. Морфологічні засоби в мовленні реклами / Ірина Шмілик // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 118–119. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19297 |
|
| Language |
ua
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|