Запис Детальніше

Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності
 
Creator Дейнека, О. Є.
 
Subject маркетингова парадигма
ознаки маркетингової парадигми
концепція маркетингу
зміни у маркетингу
споживча цінність
маркетингові тенденції
marketing paradigm
features of marketing paradigm
marketing concept
changes in marketing
customer value
marketings tendencies
 
Description Наведено аргументи, що засвідчують слабкість традиційної концепції маркетингу. Висвітлено зміщення акцентів у цінностях споживачів, що зумовлено науково-технологічним
прогресом та інформатизацією суспільства. Наголошено на необхідності побудови комунікацій з цільовими аудиторіями на основі слухання споживачів у соціальних медіа. Визначено основні ознаки нової парадигми маркетингу. Виявлено найзначиміші тенденції, що формуватимуть
теорію та практику маркетингу. Arguments which certify the weakness of traditional conception of marketing are resulted. Shift
of accents in the values of customers caused by scientifical, technological progress and informatization of society is reflected. The necessity of setting of communications with target audience on the basis of listening of user in social media is emphasized. Basic signs of new paradigm of marketing are identified. Most meaningful tendencies which will form the theory and practice of marketing are found out.
 
Date 2013-07-10T13:09:28Z
2013-07-10T13:09:28Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Дейнека О. Є. Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 232–237. – Бібліографія: 22 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20296
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки