Запис Детальніше

Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару
 
Creator Дубодєлова, А. В.
 
Subject інноваційний процес
ринкова концепція інновації
атрибути
мультиатрибутивна модель товару
innovative process
market conception of innovation
attributes
myltyattributive model of commodity
 
Description Розглянуто структуру інноваційного процесу в системі маркетингу, проаналізовано сучасні підходи до формування та перевірки концепції інноваційного товару за мультиатрибутивною
моделлю і обґрунтовано можливості їхнього застосування у практичній діяльності вітчизняних підприємств для забезпечення конкурентоспроможних позицій у ринковому середовищі. The structure of innovative process is considered in the system of marketing, modern approaches
are analysed to forming and verification of conception of innovative commodity after myltyattributive model and possibilities of their application are grounded in practical activity of domestic enterprises for
providing of competitive positions in a market environment.
 
Date 2013-07-10T13:11:52Z
2013-07-10T13:11:52Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова А. В. Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 264–267. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20306
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки