Запис Детальніше

Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу
 
Creator Аннєнкова, Ірина Петрівна
 
Description Визначено два основних підходи до визначення сутності освітнього моніторингу: моніторинг як спостереження за певним процесом; моніторинг як система. Визначено поняття моніторингу якості освіти у ВНЗ.
 
Date 2013-07-11T08:49:41Z
2013-07-11T08:49:41Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Аннєнкова І. П. Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу / Ірина Петрівна Аннєнкова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 16–17. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки