Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу
|
|
Creator |
Аннєнкова, Ірина Петрівна
|
|
Description |
Визначено два основних підходи до визначення сутності освітнього моніторингу: моніторинг як спостереження за певним процесом; моніторинг як система. Визначено поняття моніторингу якості освіти у ВНЗ.
|
|
Date |
2013-07-11T08:49:41Z
2013-07-11T08:49:41Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аннєнкова І. П. Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу / Ірина Петрівна Аннєнкова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 16–17. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|