Запис Детальніше

Суть та особливості маркетингу в сучасному електронному бізнесі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суть та особливості маркетингу в сучасному електронному бізнесі
 
Creator Калинич, Г. Л.
 
Subject електронний бізнес
Інтернет
електронний маркетинг
завдання маркетингу в електронному бізнесі
об’єкт та суб’єкт маркетингової діяльності на електронному ринку
Web 2.0 як сучасна парадигма електронногомаркетингу
особливості електронногомаркетингу
electronic business
internet
electronic marketing
marketing tasks in electronic business
object and subject of marketing activity at the electronic market
Web 2.0 as a modern paradigm of the electronic marketing
features of the electronic marketing
 
Description Визначено вплив розвитку Інтернету на окремі галузі економіки країни. Подано визначення електронного маркетингу, його завдань, основних функцій та принципів. Зроблено акцент на
комунікаційній функції електронного маркетингу та визначено основні елементи комунікацій: контент, діалогове спілкування та співтовариства. Висвітлено парадигмуWeb 2.0 побудови відносин в
електронному маркетингу. Визначено основні особливості електронного маркетингу. Influence of development of Internet on different industries of economy is identified. Determination of the electronic marketing, its tasks, basic functions and principles are given. An accent is done on the communication function of the electronic marketing and basic elements of communications are identified, such as context, dialog communication and communities. The paradigm of construction of relations of Web 2.0 is reflected in the electronic marketing. Basic features of the electronic marketing are defined.
 
Date 2013-07-10T13:14:12Z
2013-07-10T13:14:12Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Калинич Г. Л. Суть та особливості маркетингу в сучасному електронному бізнесі / Г. Л. Калинич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 304–309. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20318
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки