Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції
|
|
Creator |
Ковальчук, С. В.
|
|
Subject |
якість
управління якістю якість високотехнологічної продукції маркетингове управління якістю корисність цінність конкурентоспроможність quality quality management high quality products marketing and quality management utility the value of competitiveness |
|
Description |
Визначено основні концептуальні підходи до управління якістю високотехнологічної продукції. Одним із головних підходів до управління якістю високотехнологічної продукції є маркетингова орієнтація діяльності підприємства. Для ефективнішого маркетингового управління якістю високотехнологічної продукції необхідно дотримуватися чітко визначених та сформульованих принципів. The article the basic conceptual going is determined near the quality management of highly technological products. One of the main approaches to high-quality products is the marketing orientation of the enterprise. For more effective marketing of quality high-tech products need to follow clearly defined and principles. |
|
Date |
2013-07-10T13:15:01Z
2013-07-10T13:15:01Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук С. В. Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 323–328. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20320 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|