Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції
 
Creator Ковальчук, С. В.
 
Subject якість
управління якістю
якість високотехнологічної продукції
маркетингове управління якістю
корисність
цінність
конкурентоспроможність
quality
quality management
high quality products
marketing and quality management utility
the value of competitiveness
 
Description Визначено основні концептуальні підходи до управління якістю високотехнологічної продукції.
Одним із головних підходів до управління якістю високотехнологічної продукції є маркетингова орієнтація діяльності підприємства. Для ефективнішого маркетингового управління якістю високотехнологічної продукції необхідно дотримуватися чітко визначених та сформульованих принципів. The article the basic conceptual going is determined near the quality management of highly technological products. One of the main approaches to high-quality products is the marketing orientation of
the enterprise. For more effective marketing of quality high-tech products need to follow clearly defined and principles.
 
Date 2013-07-10T13:15:01Z
2013-07-10T13:15:01Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук С. В. Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 323–328. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20320
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки