Роль маркетингових рішень у промоції туристично-рекреаційного продукту Львівщини
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Роль маркетингових рішень у промоції туристично-рекреаційного продукту Львівщини
|
|
| Creator |
Бать, М. С.
|
|
| Date |
2013-11-29T09:50:22Z
2013-11-29T09:50:22Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Бать М. С. Роль маркетингових рішень у промоції туристично- рекреаційного продукту Львівщини / М. С. Бать // 70-та студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей / Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 115–116. – (Секція "Економіка і менеджмент"). – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22060 |
|
| Language |
ua
|
|
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|