Запис Детальніше

Бенчмаркінг як ефективний маркетинговий інструментарій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркінг як ефективний маркетинговий інструментарій
 
Creator Герус, Н. В.
 
Date 2013-11-29T09:50:14Z
2013-11-29T09:50:14Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Герус Н. В. Бенчмаркінг як ефективний маркетинговий інструментарій / Н. В. Герус // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 120–122. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22059
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки