Запис Детальніше

Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача
 
Creator Дутко, З. М.
 
Date 2013-11-29T10:16:12Z
2013-11-29T10:16:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Дутко З. М. Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача / З. М. Дутко // 70-та студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей / Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 128–129. – (Секція "Економіка і менеджмент"). – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22149
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки