Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача
|
|
Creator |
Дутко, З. М.
|
|
Date |
2013-11-29T10:16:12Z
2013-11-29T10:16:12Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дутко З. М. Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача / З. М. Дутко // 70-та студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей / Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 128–129. – (Секція "Економіка і менеджмент"). – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22149 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|