Запис Детальніше

Qr-коди як новий маркетинговий інструмент

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Qr-коди як новий маркетинговий інструмент
 
Creator Карачевська, Н. А.
 
Date 2013-11-29T10:20:08Z
2013-11-29T10:20:08Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Карачевська Н. А. Qr-коди як новий маркетинговий інструмент / Н. А. Карачевська // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 135–136.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22164
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки