Роль психологічної служби системи освіти у формуванні позитивної мотивації вчителів щодо впровадження інклюзивної освіти
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль психологічної служби системи освіти у формуванні позитивної мотивації вчителів щодо впровадження інклюзивної освіти
|
|
Creator |
Позднякова, Наталія Олександрівна
|
|
Description |
Проаналізовано психолого-педагогічну літературу стосовно психологічної готовності вчителів до інклюзивного навчання. Виявлено, що одним із факторів неготовності вчителів може бути відсутність мотивації. Вказано, що саме психологічна служба школи повинна взяти найактивнішу участь у створенні такого мотиваційного середовища, яке забезпечило б психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в навчально-виховному процесі. |
|
Date |
2013-07-24T07:23:20Z
2013-07-24T07:23:20Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Позднякова Н. О. Роль психологічної служби системи освіти у формуванні позитивної мотивації вчителів щодо впровадження інклюзивної освіти / Наталія Олександрівна Позднякова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 255–257. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20499 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|