Запис Детальніше

Роль психологічної служби системи освіти у формуванні позитивної мотивації вчителів щодо впровадження інклюзивної освіти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль психологічної служби системи освіти у формуванні позитивної мотивації вчителів щодо впровадження інклюзивної освіти
 
Creator Позднякова, Наталія Олександрівна
 
Description Проаналізовано психолого-педагогічну літературу стосовно психологічної готовності
вчителів до інклюзивного навчання. Виявлено, що одним із факторів неготовності вчителів
може бути відсутність мотивації. Вказано, що саме психологічна служба школи повинна
взяти найактивнішу участь у створенні такого мотиваційного середовища, яке забезпечило
б психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в навчально-виховному
процесі.
 
Date 2013-07-24T07:23:20Z
2013-07-24T07:23:20Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Позднякова Н. О. Роль психологічної служби системи освіти у формуванні позитивної мотивації вчителів щодо впровадження інклюзивної освіти / Наталія Олександрівна Позднякова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 255–257. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20499
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки