Запис Детальніше

Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів
 
Creator Копцюх, О. Р.
 
Date 2013-11-29T10:21:37Z
2013-11-29T10:21:37Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Копцюх О. Р. Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів / О. Р. Копцюх // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 138–140. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22167
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки