Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів
|
|
Creator |
Копцюх, О. Р.
|
|
Date |
2013-11-29T10:21:37Z
2013-11-29T10:21:37Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Копцюх О. Р. Вплив маркетингової цінової політики підприємств на поведінку споживачів туристичних продуктів / О. Р. Копцюх // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 138–140. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22167 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|