Запис Детальніше

Поняття маркетингу вражень та його практична цінність

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття маркетингу вражень та його практична цінність
 
Creator Ліпенцев, А. А.
 
Date 2013-11-29T10:23:56Z
2013-11-29T10:23:56Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ліпенцев А. А. Поняття маркетингу вражень та його практична цінність / А. А. Ліпенцев // 70-та студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей / Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 141–142. – (Секція "Економіка і менеджмент"). – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22176
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки