Запис Детальніше

Теоретичні аспекти формування рекламного бюджету

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти формування рекламного бюджету
 
Creator Перелигіна, О. В.
 
Date 2013-11-29T09:24:29Z
2013-11-29T09:24:29Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Перелигіна О. В. Теоретичні аспекти формування рекламного бюджету / О. В. Перелигіна // 70-та студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей / Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 149–150. – (Секція "Економіка і менеджмент"). – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22005
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки