Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару
Маркетинговая интеграция инновационного процесса на основе концепции жизненного цикла товара Marketing integration of the innovative process based on the concept of product life |
|
Creator |
Рассихіна, Вікторія Євгенівна
Рассихина, Виктория Евгеньевна Rassykhina, Victoriia Yevhenivna Мартинова, Ольга Валентинівна Мартынова, Ольга Валентиновна Маrtynova, Olha Valentynivna |
|
Subject |
інноваційний процес
концепція життєвого циклу маркетинг маркетингові заходи инновационный процесс концепция жизненного цикла маркетинговые мероприятия innovative process conception of life cycle marketing marketing measures |
|
Description |
У статті розглянуті підходи до визначення складових та послідовності етапів інноваційного процесу. Визначений вплив маркетингу та комплексу його заходів на результативність інноваційної діяльності, доведена необхідність маркетингового спрямування інноваційного процесу. Запропоновано інтегрувати елементи маркетингу в розширену модель життєвого циклу інноваційного процесу з урахуванням зміни витрат інноваційного процесу та постійної дифузії інновацій.
В статье рассмотрены подходы к определению составляющих и последовательности этапов инновационного процесса. Определено влияние маркетинга и комплекса его мероприятий на результативность инновационной деятельности. Предложено интегрировать элементы маркетинга в расширенную модель жизненного цикла инновационного процесса с учетом изменения расходов инновационного процесса и постоянной диффузии инноваций. In the article approaches to determination the components and sequence of the stages in the innovative process is considered. The influence of marketing and complex of his measures on effectiveness of innovative activity is defined. Marketing elements of life cycle of innovative process taking into account the change of charges of innovative process and permanent diffusion of innovations is suggested to integrate to the extended model. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-25T14:51:18Z
2012-01-25T14:51:18Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рассихіна В.Є. Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару / В.Є. Рассихіна, О.В. Мартинова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 46-51.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23926 |
|
Language |
uk
|
|