Запис Детальніше

Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару
Маркетинговая интеграция инновационного процесса на основе концепции жизненного цикла товара
Marketing integration of the innovative process based on the concept of product life
 
Creator Рассихіна, Вікторія Євгенівна
Рассихина, Виктория Евгеньевна
Rassykhina, Victoriia Yevhenivna
Мартинова, Ольга Валентинівна
Мартынова, Ольга Валентиновна
Маrtynova, Olha Valentynivna
 
Subject інноваційний процес
концепція життєвого циклу
маркетинг
маркетингові заходи
инновационный процесс
концепция жизненного цикла
маркетинговые мероприятия
innovative process
conception of life cycle
marketing
marketing measures
 
Description У статті розглянуті підходи до визначення складових та послідовності етапів інноваційного процесу. Визначений вплив маркетингу та комплексу його заходів на результативність інноваційної діяльності, доведена необхідність маркетингового спрямування інноваційного процесу. Запропоновано інтегрувати елементи маркетингу в розширену модель життєвого циклу інноваційного процесу з урахуванням зміни витрат інноваційного процесу та постійної дифузії інновацій.
В статье рассмотрены подходы к определению составляющих и последовательности этапов инновационного процесса. Определено влияние маркетинга и комплекса его мероприятий на результативность инновационной деятельности. Предложено интегрировать элементы маркетинга в расширенную модель жизненного цикла инновационного процесса с учетом изменения расходов инновационного процесса и постоянной диффузии инноваций.
In the article approaches to determination the components and sequence of the stages in the innovative process is considered. The influence of marketing and complex of his measures on effectiveness of innovative activity is defined. Marketing elements of life cycle of innovative process taking into account the change of charges of innovative process and permanent diffusion of innovations is suggested to integrate to the extended model.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-25T14:51:18Z
2012-01-25T14:51:18Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Рассихіна В.Є. Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару / В.Є. Рассихіна, О.В. Мартинова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 46-51.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23926
 
Language uk