Запис Детальніше

Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії
 
Creator Савченко, Ю. Т.
Дікун, О. А.
 
Date 2013-08-12T13:39:44Z
2013-08-12T13:39:44Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Савченко Ю.Т. Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії / Ю. Т. Савченко, О. А. Дікун // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 373–374. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20663
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки