Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії
|
|
Creator |
Савченко, Ю. Т.
Дікун, О. А. |
|
Date |
2013-08-12T13:39:44Z
2013-08-12T13:39:44Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савченко Ю.Т. Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії / Ю. Т. Савченко, О. А. Дікун // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 373–374. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20663 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|