Запис Детальніше

The consumer’s private space: a marketing view

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The consumer’s private space: a marketing view
 
Creator Vegheş, Călin
Popescu, Ioana Cecilia
Dugulan, Diana
 
Subject privacy
personal data
consumer’s private space
direct marketing
Romania
 
Description The increased employment of the internet, extended processing of the consumers’ personal data, and rather unclear definition of the personal data content have intensified the discussion about how to approach the consumer’s private space. Paper presents a view of the consumer’s private space content based on the results of the survey conducted on a sample including Romanian consumers.
 
Date 2013-09-03T08:45:18Z
2013-09-03T08:45:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Vegheş C. The consumer’s private space: a marketing view / Călin Vegheş, Ioana Cecilia Popescu, Diana Dugulan // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 20–22. – Bibliography: 7 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20689
 
Language en
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки