The consumer’s private space: a marketing view
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The consumer’s private space: a marketing view
|
|
Creator |
Vegheş, Călin
Popescu, Ioana Cecilia Dugulan, Diana |
|
Subject |
privacy
personal data consumer’s private space direct marketing Romania |
|
Description |
The increased employment of the internet, extended processing of the consumers’ personal data, and rather unclear definition of the personal data content have intensified the discussion about how to approach the consumer’s private space. Paper presents a view of the consumer’s private space content based on the results of the survey conducted on a sample including Romanian consumers.
|
|
Date |
2013-09-03T08:45:18Z
2013-09-03T08:45:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Vegheş C. The consumer’s private space: a marketing view / Călin Vegheş, Ioana Cecilia Popescu, Diana Dugulan // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 20–22. – Bibliography: 7 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20689 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|