Запис Детальніше

Ефективність поширення маркетингової інформації в онлайн-спільнотах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність поширення маркетингової інформації в онлайн-спільнотах
 
Creator Пелещишин, Оксана
 
Subject маркетингова інформація
онлайн-спільнота
ефективність
 
Description Methods for estimation the efficiency of posting marketing information in online
communities proposed in the paper.
 
Date 2013-09-09T14:46:46Z
2013-09-09T14:46:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Пелещишин О. Ефективність поширення маркетингової інформації в онлайн-спільнотах / Оксана Пелещишин // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 82–83. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20739
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки