| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки
|
| |
| Creator |
Завада, Олександр
|
| |
| Subject |
інформація
маркетинг
бази та сховища даних
SQL-запити
формальна логіка
|
| |
| Description |
Database queries are treated as statements of formal logic. Approaches to improve the teaching of information systems in marketing are offered.
|
| |
| Date |
2013-09-16T11:54:26Z
2013-09-16T11:54:26Z
2013
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Завада О. Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки / Олександр Завада // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 200–201. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20803
|
| |
| Language |
ua
|
| |
| Format |
application/pdf
|
| |
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
| |