Запис Детальніше

Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт
 
Creator Тудоран, Вікторія
Кувалдіна, Ольга
 
Subject людино-машинний інтерфейс
маркетінг
інформаційні засоби
зручність використання
навігація сайту
 
Description An information marketing is discussed in the work as an information support means. The web-site of product or service is an important tool of modern marketing. The principles of quality human-computer interface developmentfor client attraction are reviewed.
 
Date 2013-09-17T11:02:47Z
2013-09-17T11:02:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тудоран В. Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт / Вікторія Тудоран, Ольга Кувалдіна // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 226–227. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20818
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки