Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт
|
|
Creator |
Тудоран, Вікторія
Кувалдіна, Ольга |
|
Subject |
людино-машинний інтерфейс
маркетінг інформаційні засоби зручність використання навігація сайту |
|
Description |
An information marketing is discussed in the work as an information support means. The web-site of product or service is an important tool of modern marketing. The principles of quality human-computer interface developmentfor client attraction are reviewed.
|
|
Date |
2013-09-17T11:02:47Z
2013-09-17T11:02:47Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тудоран В. Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт / Вікторія Тудоран, Ольга Кувалдіна // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 226–227. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20818 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|