Запис Детальніше

Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії
 
Creator Піка, Ірина
Тимовчак-Максимець, Оксана
 
Subject лояльність
програма лояльності
дисконтна програма
 
Description In the paper the importance of customer loyalty program for a company is stressed and the necessity of developing loyalty program for local company “Planet Auto” is identified. The overview of series of measures for developing customer loyalty to the company is suggested.
 
Date 2013-09-17T11:58:24Z
2013-09-17T11:58:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Піка І. Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії / Ірина Піка, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 240–241. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки