Запис Детальніше

Про деякі гуманітарні аспекти історичної освіти

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Про деякі гуманітарні аспекти історичної освіти
О некоторых гуманитарных аспектах исторического образования
About some humanitarian aspects of historical education
 
Creator Сич, Олександр
 
Subject методологія історії
гуманітарний аспект
об’єктивність
історія суспільства
антропологічний підхід
 
Description У статті автор пропонує концептуально переглянути методологію, зміст та проблематику наукових досліджень у галузі історії з метою її подальшої гуманізації. Увагу автора привернули такі питання, як: історія людини, соціальна історія, історичний прогрес, переоцінка минулого, історичний досвід та ін.
В статье автор предлагает концептуально пересмотреть методологию, содержание и проблематику научных исследований в отрасли истории с целью ее последующей гуманизации. Внимание автора привлекли такие вопросы, как: история человека, социальная история, исторический прогресс, переоценка прошлого, исторический опыт и другие.
In the article the author suggests conceptually to revise methodology, content and problems of scientific researches in the sphere of history with the purpose of its subsequent humanization. Such questions came into the notice of author, as: the history of a man, social history, historical progress, overvalue of the past, historical experience and other.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-02-13T11:35:04Z
2012-02-13T11:35:04Z
2010-11
 
Type Article
 
Identifier Сич, О. Про деякі гуманітарні аспекти історичної освіти / Олександр Сич // Україна - Європа - Світ : міжнародний збірник наукових праць на пошану проф. М. М. Алексієвця / редкол.: Ю. М. Алексєєв, Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – Вип. 5 : Україна - Європа - Світ: історико-політичні та гуманітарні аспекти розвитку : у 2 ч., Ч. 1. – С. 61-66.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1564
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка