Запис Детальніше

Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej
 
Creator Wojciechowska, M.
 
Subject управління бібліотекою
корпоративний стиль
організаційна культура
library management
corporate idenity
organizational culture
 
Description У статті представлено проблеми маркетингової
комунікації бібліотек. Також описані організаційна культура та система візуальної ідентифікації в бібліотеках.The paper presents problems of marketing communication of libraries. There is also described the organizational culture and visual identification system in libraries.
 
Date 2013-10-14T12:24:50Z
2013-10-14T12:24:50Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Wojciechowska M. Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej / M. Wojciechowska // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 вересня 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. - С. 75-89. - Bibliografia: 8 nazw.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21314
 
Language pl
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"