Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej
|
|
Creator |
Wojciechowska, M.
|
|
Subject |
управління бібліотекою
корпоративний стиль організаційна культура library management corporate idenity organizational culture |
|
Description |
У статті представлено проблеми маркетингової комунікації бібліотек. Також описані організаційна культура та система візуальної ідентифікації в бібліотеках.The paper presents problems of marketing communication of libraries. There is also described the organizational culture and visual identification system in libraries. |
|
Date |
2013-10-14T12:24:50Z
2013-10-14T12:24:50Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Wojciechowska M. Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej / M. Wojciechowska // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 вересня 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. - С. 75-89. - Bibliografia: 8 nazw.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/21314 |
|
Language |
pl
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|