Запис Детальніше

Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань
 
Creator Носенко, Е. Л.
Салюк, М. А.
 
Subject семантична пам'ять
множинність репрезентації інформації
перекодування
semantic memory
multiple forms of information representation
recoding
 
Description Розглянуто принципи, на які доцільно спиратись при розробці
навчальних матеріалів із застуванням сучасних комп’ютерних технологій:
1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній
пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації
інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну
діяльність при моделюванні бази виконавчих знань.The paper presents the description of the principles to be accounted for when
designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering
the regularities of the semantic human memory related to the information
retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of
knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive
knowledge.
 
Date 2012-02-14T11:20:50Z
2012-02-14T11:20:50Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Носенко Е. Л. Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань / Е. Л. Носенко, М. А. Салюк // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 18-20 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" ; [редколегія: Д. В. Федасюк, Л. Д. Озірковський, Т. В. Чайківський]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. - С. 32-37.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11514
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"