Запис Детальніше

Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду
 
Creator Бущак, Г. А.
 
Subject тест
дидактичні принципи
репрезентативність тесту
структура знань студента
test
didactic principle
representative test
student knowledge structure
 
Description Тестування має ряд важливих переваг. Ці переваги існують лише при
дотриманні технології розробки тестів. Підсумкове тестування сприяє
більш повній і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове
оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію
відслідковування структури знань студентів, що дозволяє удосконалювати
зміст окремих тем та методи їх викладання.Testing has several important advantages. These benefits exist only if the
technology development test. Final testing contributes to a more complete and
harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational
achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that
allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.
 
Date 2012-02-14T11:04:19Z
2012-02-14T11:04:19Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бущак Г. А. Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду / Г. А. Бущак // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 18-20 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" ; [редколегія: Д. В. Федасюк, Л. Д. Озірковський, Т. В. Чайківський]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. - С. 99-104.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11497
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"