Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності
|
|
| Creator |
Ліпей, В. М.
|
|
| Date |
2013-11-30T22:23:44Z
2013-11-30T22:23:44Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ліпей В. М. Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності / В. М. Ліпей // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 678–680. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324 |
|
| Language |
ua
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|