Запис Детальніше

Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності
 
Creator Ліпей, В. М.
 
Date 2013-11-30T22:23:44Z
2013-11-30T22:23:44Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ліпей В. М. Брендинг України як елемент розвитку міжнародної туристичної діяльності / В. М. Ліпей // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 678–680. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22324
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки