Запис Детальніше

Інтернальний маркетинг як складова маркетингового потенціалу підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернальний маркетинг як складова маркетингового потенціалу підприємств
 
Creator Лебідь, Т. В.
 
Date 2013-12-10T07:54:37Z
2013-12-10T07:54:37Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Лебідь Т. В. Інтернальний маркетинг як складова маркетингового потенціалу підприємств / Т. В. Лебідь // Інтегроване стратегічне управління: проблеми адміністрування, економічної безпеки та проектної діяльності : тези доповідей першої міжвузівської науково-практичної конференції, 24–26 квітня 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 43.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22405
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки