Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
Basic principles and maintenance of process of evaluation of the effectiveness of marketing strategies of value-oriented enterprises |
|
Creator |
Коваль, З. О.
|
|
Subject |
ефективність маркетингової стратегії
маркетингова стратегія вартісно-орієнтованого підприємства критерії та показники оцінювання ефективності маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства efficiency of marketing strategy marketing strategy of the cost-oriented enterprise criteria and indexes of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterprise |
|
Description |
Розроблено методику оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств, виз- начено принципи і зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. The method of evaluation of efficiency of marketing’s strategies of enterprises is developed, certainly principles and maintenance of process of evaluation of efficiency of marketing’s strategies taking into account the cost orientation of enterprises. |
|
Date |
2014-02-13T09:18:04Z
2014-02-13T09:18:04Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коваль З. О. Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 50–54. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23490 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|