Запис Детальніше

Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
Basic principles and maintenance of process of evaluation of the effectiveness of marketing strategies of value-oriented enterprises
 
Creator Коваль, З. О.
 
Subject ефективність маркетингової стратегії
маркетингова стратегія вартісно-орієнтованого підприємства
критерії та показники оцінювання ефективності маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства
efficiency of marketing strategy
marketing strategy of the cost-oriented enterprise
criteria and indexes of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterprise
 
Description Розроблено методику оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств, виз-
начено принципи і зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. The method of evaluation of efficiency of marketing’s strategies of enterprises is developed, certainly principles and maintenance of process of evaluation of efficiency of marketing’s strategies taking into account the cost orientation of enterprises.
 
Date 2014-02-13T09:18:04Z
2014-02-13T09:18:04Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Коваль З. О. Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 50–54. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23490
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки