Особливості поведінки споживачів послуг зеленого туризму
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості поведінки споживачів послуг зеленого туризму
Особенности поведения потребителей услуг зелёного туризма The specialties of the behavior of green tourism’s consumer |
|
Creator |
Зінченко, Анастасія Ігорівна
Зинченко, Анастасия Игоревна Zinchenko, Anastasiia Igorivna |
|
Subject |
продукт зелёного туризма
потребитель продукта зелёного туризма поведение потребителя потребности мотивы потребности потребителей зелёного туризма green tourism product consumer of green tourism product behavior of consumer of green tourism needs motives продукт зеленого туризму споживач продукту зеленого туризму поведінка споживача потреби мотиви потреби споживачів продукту зеленого туризму |
|
Description |
Розглянуто різні підходи до визначення понять «потреби» та «мотивації», а також визначено фактори, що вплинули на появу нових видів туризму із зміною потреб споживачів. Систематизовано фактори внутрішнього (індивідуального) та зовнішнього характеру для трьох сегментних груп споживачів продукту зеленого туризму. Визначено, що туристичний продукт має відповідати вимогам споживачів та задовольняти їх потреби і тому його основним завданням є здоровий споживач. Рассмотрены разные подходы к определению понятий «потребности» и «мотивации», а также определены факторы, которые повлияли на возникновение новых видов туризма с изменением потребностей потребителей. Систематизированы факторы внутреннего (индивидуального) и внешнего характера для трёх сегментных групп потребителей продукта зелёного туризма. Определено, что туристический продукт должен соответствовать требованиям потребителей и удовлетворять их потребности, поэтому основным его заданием – здоровый потребитель. There’re described different ways of determination of the definition “needs” and “motives”, also there’re defined the factors which influenced on appearance of new types of tourism with the change of needs of consumers. There’re systemized the factors of internal (individual) and external characteristic for three segment groups of consumers of green tourism product. There’re determined, that tourist product has to connect with the requirements of consumers and to delight the customers, creating a healthy consumer |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-14T07:11:03Z
2012-02-14T07:11:03Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зінченко А.І. Особливості поведінки споживачів послуг зеленого туризму / А.І. Зінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 212-217.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24166 |
|
Language |
uk
|
|