Запис Детальніше

Особливості поведінки споживачів послуг зеленого туризму

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості поведінки споживачів послуг зеленого туризму
Особенности поведения потребителей услуг зелёного туризма
The specialties of the behavior of green tourism’s consumer
 
Creator Зінченко, Анастасія Ігорівна
Зинченко, Анастасия Игоревна
Zinchenko, Anastasiia Igorivna
 
Subject продукт зелёного туризма
потребитель продукта зелёного туризма
поведение потребителя
потребности
мотивы
потребности потребителей зелёного туризма
green tourism product
consumer of green tourism product
behavior of consumer of green tourism
needs
motives
продукт зеленого туризму
споживач продукту зеленого туризму
поведінка споживача
потреби
мотиви
потреби споживачів продукту зеленого туризму
 
Description Розглянуто різні підходи до визначення понять «потреби» та «мотивації», а також визначено фактори, що вплинули на появу нових видів туризму із зміною потреб споживачів. Систематизовано фактори внутрішнього (індивідуального) та зовнішнього характеру для трьох сегментних груп споживачів продукту зеленого туризму. Визначено, що туристичний продукт має відповідати вимогам споживачів та задовольняти їх потреби і тому його основним
завданням є здоровий споживач.
Рассмотрены разные подходы к определению понятий «потребности» и «мотивации», а также определены факторы, которые повлияли на возникновение новых видов туризма с изменением потребностей потребителей. Систематизированы факторы внутреннего
(индивидуального) и внешнего характера для трёх сегментных групп потребителей продукта зелёного туризма. Определено, что туристический продукт должен соответствовать требованиям потребителей и удовлетворять их потребности, поэтому основным его заданием – здоровый потребитель.
There’re described different ways of determination of the definition “needs” and “motives”, also there’re defined the factors which influenced on appearance of new types of tourism with the change of needs of consumers. There’re systemized the factors of internal (individual) and external characteristic for three segment groups of consumers of green tourism product. There’re determined, that tourist product has to connect with the requirements of consumers and to delight the customers, creating a healthy consumer
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-14T07:11:03Z
2012-02-14T07:11:03Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Зінченко А.І. Особливості поведінки споживачів послуг зеленого туризму / А.І. Зінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 212-217.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24166
 
Language uk