Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students
Провокація як науковий метод сприяння діяльності студентів в дистанційному навчанні Провокация как научный метод по содействию деятельности студентов в дистанционном обучении |
|
Creator |
Борисов, Боріслав Дімітров
Борисов, Борислав Димитров Borisov, Borislav Dimitrov |
|
Subject |
дистанційне навчання
наукові завдання кейси рольові ігри дистанционное обучение научные задачи кейсы ролевые игры distance learning scientific provocation case studies role-playing games |
|
Description |
У статті розглядається наукова провокація, як один з можливих методів стимулювання інтересу студентів до вивчення навчального матеріалу, початку їх наукових досліджень та формування їх як активних учасників процесу навчання. Він застосовується в основному до медіа-орієнтованої моделі навчання. Дистанційне навчання дозволяє здійснення широкого спектру методів, які, якщо обрані належним чином, призводять до позитивного ефекту, збільшують переваги моделі навчання. Додаючи провокаційний елемент в процесі навчання для вирішення завдань, заснованих на реальних чи гіпотетичних ситуаціях і випадках, що вимагають польових досліджень і збирання інформації, так само як використання методу рольових ігор в навчальному процесі як в реальному бізнесі, надає студентам необхідні навички проведення незалежних досліджень, а також збирання та обробки інформації. В статье рассматривается научная провокация, как один из возможных методов стимулирования интереса студентов к изучению учебного материала, начала их научных исследований и формирования их как активных участников процесса обучения. Он применяется в основном к медиа-ориентированной модели обучения. Дистанционное обучение позволяет осуществлять широкий спектр методов обучения, которые, если выбраны надлежащим образом, приводят к положительному эффекту, увеличивают преимущества модели обучения. Добавляя провокационный элемент в процесс обучения для решения задач, основанных на реальных или гипотетических ситуациях и случаях, требующих полевых исследований и сбора информации, также как использование метода ролевых игр в учебном процессе как в реальном бизнесе, дает студентам необходимые навыки проведения независимых исследований, а также сбора и обработки информации. The paper reviews provocation as a possible motivating factor to stimulate the interest of distance learning students in the subject studied, to catalyze their research potential and make them active participants in the learning process. It is mostly applicable in the event-oriented learning model. The distance learning model may include a great variety of teaching methods, which, if properly selected, multiply its positive effects and make it a preferable alternative to the conventional learning model. The introduction of a provocative element in the learning process of case studies based on real or hypothetical cases and situations and requiring field research and collection of information as well as the role-playing model relates the educational process to the real-life business and provides the students with the necessary attitude and skills to conduct independent research as well as to gather and process the collected information. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-14T07:43:18Z
2012-02-14T07:43:18Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Borisov B.D. Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students / // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 15-20.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24173 |
|
Language |
en
|
|