Запис Детальніше

Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста
Направления использования инструментов классической концепции муниципального маркетинга в обеспечении конкурентоспособности города
Direction of use of instruments of classic concept of municipal marketing in development of competitiveness of a city
 
Creator Буднікевич, Ірина Михайлівна
Будникевич, Ирина Михайловна
Budnikevich, Iryna Mekhailivna
 
Subject классическая концепция муниципального маркетинга
конкурентные преимущества города
целевые рынки
сегментации
classical concept of municipal marketing
competitive advantages of city
target markets
segmentation
класична концепція муніципального маркетингу
конкурентні переваги міста
цільові ринки
сегментування
 
Description Розглянуто передумови формування концепції класичного муніципального маркетингу в Україні. Запропоновано визначення муніципального маркетингу в рамках класичної концепції.
Визначено роль маркетингових інструментів у формуванні конкурентних переваг міста. Описано варіанти сегментування міського середовища та стратегії муніципального маркетингу щодо цільових ринків.
Рассмотрены предпосылки формирования концепции классического муниципального маркетинга в Украине. Предложено определение муниципального маркетинга в рамках классической концепции. Определена роль маркетинговых инструментов в формировании
конкурентных преимуществ города. Описаны варианты сегментации городской среды и стратегии муниципального маркетинга по отношению к целевым рынкам.
The prerequisites of formation of the concept of classical marketing in Ukraine are considered in the paper. The definition of the municipal marketing in the framework of the classical concept is offered. The role of marketing instruments in formation of competitive advantages of the city is determined. The variants of segmentation of city environment and strategies of municipal marketing towards target markets are described. The experience of Dresden (Germany) in the field of realization «of marketing
concept is studied».
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-14T07:58:35Z
2012-02-14T07:58:35Z
2011-08
 
Type Article
 
Identifier Буднікевич І.М. Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста / І.М. Буднікевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 41-49.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24178
 
Language uk