Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста
Направления использования инструментов классической концепции муниципального маркетинга в обеспечении конкурентоспособности города Direction of use of instruments of classic concept of municipal marketing in development of competitiveness of a city |
|
Creator |
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Будникевич, Ирина Михайловна Budnikevich, Iryna Mekhailivna |
|
Subject |
классическая концепция муниципального маркетинга
конкурентные преимущества города целевые рынки сегментации classical concept of municipal marketing competitive advantages of city target markets segmentation класична концепція муніципального маркетингу конкурентні переваги міста цільові ринки сегментування |
|
Description |
Розглянуто передумови формування концепції класичного муніципального маркетингу в Україні. Запропоновано визначення муніципального маркетингу в рамках класичної концепції. Визначено роль маркетингових інструментів у формуванні конкурентних переваг міста. Описано варіанти сегментування міського середовища та стратегії муніципального маркетингу щодо цільових ринків. Рассмотрены предпосылки формирования концепции классического муниципального маркетинга в Украине. Предложено определение муниципального маркетинга в рамках классической концепции. Определена роль маркетинговых инструментов в формировании конкурентных преимуществ города. Описаны варианты сегментации городской среды и стратегии муниципального маркетинга по отношению к целевым рынкам. The prerequisites of formation of the concept of classical marketing in Ukraine are considered in the paper. The definition of the municipal marketing in the framework of the classical concept is offered. The role of marketing instruments in formation of competitive advantages of the city is determined. The variants of segmentation of city environment and strategies of municipal marketing towards target markets are described. The experience of Dresden (Germany) in the field of realization «of marketing concept is studied». |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-14T07:58:35Z
2012-02-14T07:58:35Z 2011-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Буднікевич І.М. Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста / І.М. Буднікевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 41-49.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24178 |
|
Language |
uk
|
|