Запис Детальніше

Когнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Когнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингу
Cognitive technologies and their features in the management and in the marketing
 
Creator Хром’як, Й. Я.
Слюсарчук, Ю. М.
Цимбал, Л. Л.
Цимбал, В. М.
 
Subject когнітивні технології
NBIC-конвергенція
когнітивний менеджмент
когнітивний маркетинг
поведінка споживача
соціальні комунікації
cognitive technologies
NBIC-convergation
cognitive management
cognitive marketing
consumer’s behaviour
social communications
 
Description Когнітивні технології, такі як когнітивний менеджмент чи когнітивний
маркетинг, є сучасним напрямом науки і практики. Такі технології передбачають
особливі підходи до ухвалення управлінських рішень, маркетингових досліджень поведінки споживача тощо. Проаналізовано когнітивні технології загалом, а також когнітивний менеджмент та когнітивний маркетинг. Cognitive technologies such as cognitive management or cognitive marketing is modern
science and practice direction. They meen using special ways for management decisions,
market research of consumer’s behavior ets. The article contains analysis of the cognitive technologies as hole, the cognitive management and the cognitive marketing as well.
 
Date 2014-01-28T09:47:59Z
2014-01-28T09:47:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Когнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингу / Й. Я. Хром’як, Ю. М. Слюсарчук, Л. Л. Цимбал, В. М. Цимбал // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 767 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 75–82. – Бібліографія: 25 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/22830
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки